Ik heb een fout gemaakt met het invoeren van mijn adres, wat nu?
Whatsapp direct onze klantenservice +316 38782401 om er snel bij te zijn. Als je voor 12:00 heb besteld, dan verzenden wij dezelfde werkdag. Wanneer jouw pakketje is verzonden, dan kunnen wij dit niet meer ongedaan maken.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?
Alle bestellingen vóór 12:00 uur (op werkdagen) worden nog dezelfde dag verzonden. In 95% van de gevallen wordt het al 1/3 werkdagen later bij u thuis bezorgd. In sommige gevallen kan PostNL er langer over doen, dit kan tot 15 dagen duren voordat een pakket wordt geleverd. Helaas hebben we geen invloed op en kunnen wij je pas helpen als de 15e dag is verstreken. Is jouw bestelling langer dan 15 dagen onderweg? Mail dan naar info@desieradenconcurrent.nl. Onze klantenservice reageert binnen 3 werkdagen.
Mijn sieraden zijn kapot, heb ik garantie?
Wat vervelend dat jouw sieraad kapot is, wij bieden een garantie van 30 dagen. Is jouw item binnen deze periode kapot gegaan, stuur dan een email met jouw bestelnummer en foto van het kapotte artikel naar info@desieradenconcurrent.nl. Onze klantenservice reageert binnen 3 werkdagen.
Hoe snel verzenden jullie?
Alle bestellingen vóór 12:00 uur (op werkdagen) worden nog dezelfde dag verzonden. Bestellingen die op vrijdag na 12.00 uur zijn geplaats, worden dus pas op maandag opgehaald.
Ik heb een verkeerd item ontvangen
Onze welgemeende excuses hiervoor, wij lossen het graag voor jouw op. Neem hiervoor contact op met info@desieradenconcurrent.nl. Onze klantenservice reageert binnen 3 werkdagen.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen
Wij sturen altijd een bevestigingsmail. Bekijk eerst jouw spambox of wellicht heb je een typfoutgemaakt met het invullen van jouw emailadres.
Ik heb geen track en trace ontvangen
Wij verzenden zonder track en trace. Al onze pakketjes passen door de brievenbus, je hoeft hier niet thuis voor te blijven. Wist je dat als je de PostNL app downloadt, je ook kunt zien wanneer je reguliere post ontvangt, al voordat de postbode langs is geweest!
Mag ik retourneren?
Ja zeker dat kan! Bekijk of jouw retour aan de onderstaande voorwaarde voldoet:
Retour is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst, indien de sieraden nog in originele staat zijn. Dit betekent dat ook de transparante verpakking ongeopend dient te zijn. Na het openen van de transparante verpakking is de seal verbroken en kunnen wij deze item niet meer als retour aannemen. Retour kosten worden niet door ons vergoed.
Helaas is het om hygiënische redenen niet mogelijk om sieraden eerst te proberen en daarna retour te sturen.
Al onze sieraden zijn gemaakt van stainless steel en zijn allemaal nikkelvrij, maar elk lichaam is anders, wij nemen gedragen items niet retour aan, ook niet als je er een allergische reactie op hebt.
Wij adviseren om altijd items retour te sturen met track and trace code, wij zijn niet verantwoordelijke voor zoek geraakte retourzendingen.
Wij adviseren je de retour in een deugdelijke verpakking te versturen, wij nemen beschadigde items niet retour aan. Ook de sieraden kaart dient onbeschadigd aan te komen.
Mocht je retourzending niet voldoen aan deze voorwaarden, sturen wij het weer terug, deze verzendkosten worden dan niet door ons vergoed.
Vergeet niet bij het zenden van je retour je orde nummer en/of je naam te melden, als het niet duidelijk is van wie de pakket afkomstig is, kunnen wij hem ook niet als retour verwerken.
Stuur je een gedeelte van je order retour? Dan krijg je alleen het bedrag van de geretourneerde items teruggestort. Let op, heb je een bestelling geplaatst van meer dan 3 items, dan heb je de verzendkosten van je order van ons cadeau gekregen. Mocht je totale aantal items na retourneren onder de 3 items belanden, brengen we als nog de verzendkosten van je order in rekening. Ook kan je stapelkorting komen te vervallen als je maar een deel van je bestelling behoudt.
Meld je retour bij ons aan via een mail naar;
info@desieradenconcurrent.nl. Onze klantenservice reageert binnen 3 werkdagen.
Wij verwerken retourtjes binnen 14 werkdagen na ontvangst bij ons. Je kunt zelf aan de hand van de track en trace zien wanneer jouw retour bij ons is binnengekomen. Je ontvangt van ons geen mail hierover. Bewaar de track en trace goed, totdat wij jouw retour hebben verwerkt. Na verwerking van jouw retour dan krijg je wel een mail van ons. Wij zijn niet verantwoordelijk voor kwijtgeraakte retour zendingen, als zender ben je hier zelf verantwoordelijk voor.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Dit is mogelijk indien jouw pakketje nog niet is verzonden. Na verzending kunnen wij hier niks meer aan veranderen. Om je snel te kunnen helpen, stuur ons dan een whatsapp bericht. telefoonnummer +316 38782401.
Hoe werkt jullie stapelkortingsysteem?
Ons stapelkortingsysteem is gebaseerd op het aantal stuks dat in jouw winkelwagentje zit. Hoe meer items je koopt, des te hoger de korting op jouw totale orderwaarde.
Bij 3+ items krijg je gratis verzending.
Bij 5 - 6 items 10% korting.
Bij 7 – 8 items 15% korting.
Bij 9 – 11 items 20% korting.
Bij 12+ items 25% korting.
Let op, de verlengstukjes en multi ketting sluitstukjes tellen niet als volwaardige stuks. Hierdoor hebben deze items geen effect op het stapelkortingsysteem.
Zijn jullie sieraden gemaakt van stainless steel en nikkelvrij?
Al onze sieraden zijn gemaakt van hoogwaardig stainless steel en zijn nikkelvrij. Hierdoor gaan ze lang mee en behouden ze hun kleur, zonder dat de items huidirritaties veroorzaken.